KKV TOP

100

MŰHELY

A sikeres vezetők legerősebb fegyvere a tudás – ezt a hitvallást követve alkottuk meg a KKV TOP 100 Műhelyt, ahol valóban hasznos, a gyakorlatba is átültethető, naprakész információkkal, vállalatvezetési tanácsokkal, trükkökkel látjuk el a tanulni és fejlődni akaró vezetőket.

Ezek az értékes, szakértői cikkek olyan szakemberek tudásából és tapasztalatából épülnek fel, akik már felküzdötték vállalkozásukat a TOP 100-ba . Így ezek a tartalmak az Ön segítségére is lehetnek ahhoz, hogy bekerüljön ebbe a szűk, de annál nagyobb dicsőséggel és elismeréssel járó körbe.

Szeretné, ha vállalkozása is bekerülne Magyarország TOP 100 KKV-ja közé? Sosem késő elindulni a folyamatos fejlődés útján. Mert jó vezetők nem születnek, hanem kemény munkával azzá válnak.

A pénzügyi piacképesség alapjai

Apénzügyek átláthatóságával kezdtünk el foglalkozni a megelőző héten. Amennyiben lemaradtál a sorozat első részéről, kattints ide és olvasd el, hogyan indítottuk ezt a témát az előző

Elolvasom

CSAPATÉPÍTÉS: A HIBÁZÁS LEHETŐSÉGÉRŐL

4. RÉSZ Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az előző részek (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/… illetve  https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-aranyszabalyai/ és https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-ami-tervezheto/  ) folytatása, segítséget nyújtunk

Elolvasom

CSAPATÉPÍTÉS, AMI TERVEZHETŐ

3. RÉSZ Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az előző részek (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/… illetve  https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-aranyszabalyai/ ) folytatása, segítséget nyújtunk

Elolvasom

CSAPATÉPÍTÉS ARANYSZABÁLYAI

2. rész Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az első rész (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/) folytatása, segítséget nyújtunk ahhoz,

Elolvasom

CSAPATÉPÍTÉS…

Ez nem lesz egy túl udvarias bevezető: „Vállalatvezetőként, cégtulajdonosként sikereid jelentős mértékben nem tőled függenek, vagy nem olyan értelemben, mint ahogy azt első pillanatban gondolnád!” A modern

Elolvasom

Profitot termel az etikus üzletmenet

Foffás: https://videotrening.hu „Amennyiben a pénz jó kezekben érzi magát, akkor ott akar maradni, sőt, ott megtöbbszörözi önmagát.” Nagyon érdemes szem előtt tartani a rangos pénzügyi tanácsadó,

Elolvasom

Aibo, gyere hozzánk még közelebb!

Forrás: https://videotrening.hu „Azt a robotkutyafáját!” – gondoltam, amikor nemrégiben az egyik televíziós műsorban felfigyeltem egy Japánból érkezett hírre. Az még nem lepett meg 2020 közepén, hogy

Elolvasom

„Most”, nem pedig „majd egyszer”!

Forrás: https://videotrening.hu Nem értek egyet azokkal, akik szerint a pandémia hatására a legjobb márkák tősgyökeresen megváltoztatták a kommunikációhoz való hozzáállásukat. A „bajnokok” alapvetően továbbra is maximálisan igazodnak a fogyasztó igényeihez.

Elolvasom

Mikrotanulás, immár nagyban

Forrás: https://videotrening.hu 5-10 másodperc – ennyi idő alatt dönti el egy ember, hogy elköteleződik-e egy tartalom iránt, vagy keres egy másikat – derül ki a www.hrotoday.com-on

Elolvasom

Hatékony betanítás, képzés… a pörgősöknek is

Forrás: https://videotrening.hu Mindenki tisztában van a tréningek fontosságával. A hagyományos módszerek hatékonysága azonban megkérdőjelezhető. Releváns kutatások szerint az egy-két alkalmas tantermi képzéseken elsajátított készségek 70  százaléka feledésbe

Elolvasom

Profitráta fejlesztése

A jövedelmezőség fejlesztése6/6. rész Költséget le, árat fel Atárgyalt tényezők közül a leginkább komplex, egy vállalkozás valamennyi apró szegletét érintő terület a profitráta fejlesztése. Azzal,

Elolvasom

A vásárlási érték növelése

A jövedelmezőség fejlesztése6/5. rész „Adhatom nagyobb krumplival?” Az értékesítési munka egyik minőségi mutatószámát, azaz a vásárlások számának növelését már vizsgáltuk az előzőekben, de arra is

Elolvasom

A vásárlási gyakoriság javítása

A jövedelmezőség fejlesztése6/4. rész Többször és még többször – a vásárlások számának növelése Az előzőekben tárgyalt két tényező eredményei elsősorban a marketing kommunikáció minőségén múlnak.

Elolvasom
LogoLogo