A pénzügyi piacképesség alapjai
Apénzügyek átláthatóságával kezdtünk el foglalkozni a megelőző héten. Amennyiben lemaradtál a sorozat első részéről, kattints ide és olvasd el, hogyan indítottuk ezt a témát az előző
A sikeres vezetők legerősebb fegyvere a tudás – ezt a hitvallást követve alkottuk meg a KKV TOP 100 Műhelyt, ahol valóban hasznos, a gyakorlatba is átültethető, naprakész információkkal, vállalatvezetési tanácsokkal, trükkökkel látjuk el a tanulni és fejlődni akaró vezetőket.
Szeretné, ha vállalkozása is bekerülne Magyarország TOP 100 KKV-ja közé? Sosem késő elindulni a folyamatos fejlődés útján. Mert jó vezetők nem születnek, hanem kemény munkával azzá válnak.
Apénzügyek átláthatóságával kezdtünk el foglalkozni a megelőző héten. Amennyiben lemaradtál a sorozat első részéről, kattints ide és olvasd el, hogyan indítottuk ezt a témát az előző
4. RÉSZ Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az előző részek (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/… illetve https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-aranyszabalyai/ és https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-ami-tervezheto/ ) folytatása, segítséget nyújtunk
3. RÉSZ Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az előző részek (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/… illetve https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-aranyszabalyai/ ) folytatása, segítséget nyújtunk
2. rész Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az első rész (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/) folytatása, segítséget nyújtunk ahhoz,
Ez nem lesz egy túl udvarias bevezető: „Vállalatvezetőként, cégtulajdonosként sikereid jelentős mértékben nem tőled függenek, vagy nem olyan értelemben, mint ahogy azt első pillanatban gondolnád!” A modern
Forrás: https://videotrening.hu 1974-ben, a Kaliforniai Egyetemen végzett kísérlet során Elizabeth Loftus és John Palmer bebizonyították, hogy kommunikációs hibákból fakadóan mennyire félrevezetőek lehetnek az emlékek. Az 1974-es
Foffás: https://videotrening.hu „Amennyiben a pénz jó kezekben érzi magát, akkor ott akar maradni, sőt, ott megtöbbszörözi önmagát.” Nagyon érdemes szem előtt tartani a rangos pénzügyi tanácsadó,
Forrás: https://videotrening.hu „Azt a robotkutyafáját!” – gondoltam, amikor nemrégiben az egyik televíziós műsorban felfigyeltem egy Japánból érkezett hírre. Az még nem lepett meg 2020 közepén, hogy
Forrás: https://videotrening.hu Az üzleti kommunikációnk kétharmadában történeteket mesélünk, így a megfelelő prezentációs technikák elsajátítása ma már mindenki számára elengedhetetlenek. Dr. Serényi János a Storytelling és prezentáció
Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak. Az – EY kutatása szerint
Forrás: https://videotrening.hu Nem értek egyet azokkal, akik szerint a pandémia hatására a legjobb márkák tősgyökeresen megváltoztatták a kommunikációhoz való hozzáállásukat. A „bajnokok” alapvetően továbbra is maximálisan igazodnak a fogyasztó igényeihez.
Forrás: https://videotrening.hu A világot sújtó járvány nyomán mind több cég teszi fel magának a kérdést: Mely területeken vétek, s melyeken érdemes azonnal költséget csökkentenem? Az „Így csökkentsd
Forrás: https://videotrening.hu 5-10 másodperc – ennyi idő alatt dönti el egy ember, hogy elköteleződik-e egy tartalom iránt, vagy keres egy másikat – derül ki a www.hrotoday.com-on
Forrás: https://videotrening.hu A tanulási élmény tervezésekor fontos elkülöníteni a hard és a soft skill-eket. A hard skill-ek (technikai tudás, eljárásmenet stb.) közvetítéséhez teljesen más stratégiára van
program házigazdája Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting és a Videotrening.hu alapítója, 20 éven keresztül vezette az amerikai reklámóriás, a McCann Erickson budapesti ügynökségét. A
Forrás: https://videotrening.hu Mindenki tisztában van a tréningek fontosságával. A hagyományos módszerek hatékonysága azonban megkérdőjelezhető. Releváns kutatások szerint az egy-két alkalmas tantermi képzéseken elsajátított készségek 70 százaléka feledésbe
Amarketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., a következő cikkel jelentkezik a proMO2021 videó interjú sorozatukkban, mely az eladásösztönzés világában felmerülő kihívásokra
A jövedelmezőség fejlesztése6/6. rész Költséget le, árat fel Atárgyalt tényezők közül a leginkább komplex, egy vállalkozás valamennyi apró szegletét érintő terület a profitráta fejlesztése. Azzal,
A jövedelmezőség fejlesztése6/5. rész „Adhatom nagyobb krumplival?” Az értékesítési munka egyik minőségi mutatószámát, azaz a vásárlások számának növelését már vizsgáltuk az előzőekben, de arra is
Amarketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., az elkövetkező időszakban több alkalommal fog a területhez kapcsolódó szakmai tartalmat megosztani, proMO2021 videó interjú
A jövedelmezőség fejlesztése6/4. rész Többször és még többször – a vásárlások számának növelése Az előzőekben tárgyalt két tényező eredményei elsősorban a marketing kommunikáció minőségén múlnak.
+36 70 775 8833
Értesülj legfrissebb híreinkről, eseményeinkről első kézből!
Sikeresen feliratkoztál a hírlevelünkre!